בס"ד

יעד ניהול

הרשם לרשימת הדיוור שלנו

פריוריטי, זום לעסקים

 

מערכת מידע פריוריטי (Priority)

 

מערכת מידע Priority (מערכת פריוריטי), הינה מערכת לתכנון משאבי הארגון (ERP - Enterprise resource Planning) ומערכת ניהול קשרי לקוחות (CRM - Customer relationship management) המובילה בארץ.


מאות חברות בתחומי התעשייה, המסחר, ספקיות שרות וחברות בפריסה רב לאומית נהנות מהיכולות הרבות של מערכת המידע פריוריטי.


למערכת פריוריטי שלוש תכונות יסוד:

 
רב חברתית - אפשרות לנהל מספר בלתי מוגבל של חברות, בעת ובעונה אחת, על אותו שרת ובאותה מערכת מידע.


רב שנתית - אפשרות גלגול יתרות משנה לשנה, וצפייה בכרטיסים מיום הקמתם במערכת

 

רב מטבעית - אפשרות ניהול כרטיס בכל סוגי המטבעות - ₪, דולר, יורו ועוד.

 

מערכת מידע Priority (מערכת פריוריטי)מאפשרת לנהל תחת פלטפורמה ממוחשבת גמישה וחכמה אחת ,משימות מורכבות ומביאה לסינרגיה בכלל המשאבים של הארגון.

 

 

למי מתאימה מערכת פריוריטי?


מערכת Priority (מערכת פריוריטי) מתאימה לכל סוג של ארגון וניתן לבצע בה התאמות על פי צרכים ספציפיים. מערכת פריוריטי כבר פועלת במגזרים שונים כולל מסחר וקמעונאות, הייטק, ייצור ותעשייה, תקשורת והמגזר הרפואי במגוון היקפים בארץ ובעולם.

 

מתודולוגיית יישום מערכת מידע Priority (מערכת פריוריטי)


שלבי היישום כללים את כל השלבים הבאים באופן מלא או חלקי בהתאם לצרכי הארגון:

  1. התנעה והגדרת פונקציות ניהוליות ומבצעים
    לפני תחילת העבודה תתקיים פגישת התנעה לצורך סיכום הנושאים הבאים:
    1.1 הגדרת מטרות העבודה והתוצרים הצפויים.
    1.2 הגדרת לוח הזמנים.
    1.3 קבלת ברכת הדרך לביצוע.
  2. סקירת תהליכי הארגון
    2.1 ביצוע ראיונות עם עובדים ומנהלים.
    2.2 הגדרת הפונקציות המעורבות בתהליכים (בתוך הארגון או מחוץ לארגון).
    2.3 זיהוי תהליכי הליבה.
    2.4 הבנת התהליכים הקיימים.
    2.5 איסוף מסמכים המתעדים את הפעילות והתהליכים.
    2.6 פרוט הפעילויות, הממשקים ומערכות המידע המשמשות בכל תהליך.
    2.7 בחינת הנחות היסוד הקיימות באשר לעבודה בסביבה מרובת מערכות – ERP.
    2.8 בחינת חזון הארגון והערכות לתהליכים עתידיים.
  3. הכנת מסמך הגדרת דרישות ממערכת אינטגרטיבית
    מסמך דרישות כולל את כל צרכי המידע של הארגון. לשלב זה חשיבות רבה, היות וחוסר הגדרה ברורה של הצרכים, עלולה לגרום להפתעות לא נעימות בשלב היישום הן מבחינת עלויות והן מבחינת לוח הזמנים. מסמך הדרישות יכלול את הנושאים הבאים: 
    3.1 הגדרה מפורטת של כל התהליכים, בהם תידרש תמיכה של המערכת החדשה.
    3.2 הגדרת חיבורי המידע האוטומטיים הנדרשים בין תהליכי בחברה.
    3.3 הגדרת מודולים (תתי-מערכת) נדרשים.
    3.4 הגדרת מערכות קיימות והדרישות להחליפן או להתממשקותן למערכת החדשה.
    3.5 דרישות פונקציונאליות מיוחדות.
    3.6 הערכת כמות משתמשים במערכת.
  4. בחירת מערכת מידע המתאימה
    לעיתים בשלב זה יש חברות אשר אינן בטוחות כי מערכת פריוריטי הינה המערכת האופטימאלית לארגון. מהנדסי יעד ניהול מסייעת לחברות המעוניינות בשלב זה לבחון הצעות למערכות אחרות. תהליכי הבחירה כוללת שלבים כגון:
    4.1 הכנת מסמך RFP (בקשה להצעות מחיר);
    4.2 איתור ספקי מערכות מידע המתאימות לדרישות;
    4.3 ליווי הארגון בפגישות עם חברות התוכנה השונות;
    4.4 מתן מענה לשאלות ספקים;
    4.5 מתן הערות והארות לתשובות ספקים;
    4.6 סיוע בבחירת הספק המיטבי;
    4.7 ניהול מו"מ
    4.8 בדיקה ומתן הערות להסכם העבודה עם חברת התוכנה הנבחרת.
  5. הטמעת מערכת פריוריטי
    ההטמעה כוללת את סדר הפעולות הבא:
    5.1 הגדרת תהליכי העבודה וביצוע ניתוח פערים Gap Analysis, בין דרישות הארגון לבין יכולות מערכת פריוריטי.
    5.2 הגדרת תכולת העבודה Scope of Work.
    5.3 הגדרה והקמה של תשתיות נתוני החברה: חברות, מחסנים, קטלוג פריטים, עצי מוצר, אינדקס הנהלת חשבונות וכדומה. 
    5.4 הדרכה: כתיבת נהלי עבודה והוראות הפעלה, הכנת מערכי הדרכה, הקמת סביבת עבודה ניסיונית, הדרכה פרונטאלית, ביצוע סימולציות ובדיקת המערכת ובדיקת עומסים, פיילוט.
    5.5 "עלייה לאוויר": הקמת הרשאות, ביצוע הסבות, הגדרות מערכת, ליווי ה"עליה לאוויר" מול משתמשים ומנהל מערכת.

  6. שרות לאחר "עלייה לאוויר"
    תמיכה מכל סוג ופתרון תקלות בהתאם לרמת שרות מוגדרת, תכנון יישום והטמעה של מודולים או תהליכים חדשים/נוספים, פיתוח דוחות ניהוליים ועוד.

 צוות המומחים של יעד ניהול לרשותך

יעד ניהול מעסיקה מהנדסי תעשייה וניהול מקצוענים בעלי ניסיון רב שנים הממוקד בהסדרת תהליכי עבודה במגוון רחב של ארגונים. ניתן להתרשם מפרטי הצוות הבכיר בקישור בא: צוות פריוריטי.
בהתאם לדרישות הארגון ולצרכיו אנו נתאים צוות יישום מובחר ייעודית לפרויקט. הצוות שלנו כולל מיישמם פריוריטי, אנשי תהליכים ומפתחים. השרות כולל פתרון מקצה לקצה ליישום פריוריטי בכל סדר גודל של ארגון.

 

זום לעסקים

 

זום לעסקים היא מערכת מידע ERP ייעודית, המותאמת במיוחד לארגונים קטנים.

זום לעסקים הביאה את בשורת מערכת מידע ERP לעסקים קטנים, כנגזרת מדויקת של מערכת מידע פריוריטי במודולים הסטנדרטים. פריוריטי (Priority), תוכנת ERP הנפוצה ביותר בישראל לעסקים בינוניים ובינוניים פלוס, תורגמה לכ- 10 שפות ונמכרת במדינות רבות בכל רחבי הגלובוס. כך שזום לעסקים נהנית מכל הניסיון והבגרות של ה"אחות הגדולה" , פריוריטי.

זום לעסקים תפורה לעסקים המעוניינים להחליף מערכות קיימות במערכת מתקדמת, אינטגרטיבית ובעלת עוצמות רבות, בכל תחומי ניהול המידע הארגוני.

מאז כניסת זום לעסקים לשוק, קטגורית מערכת מידע ERP הפסיקה להיות נחלתם הבלעדית של ארגוני האנטרפרייז, וגם חברות קטנות הצטרפו לחגיגה. מאז השקת מערכת זום לעסקים, היא אומצה על-ידי למעלה מ 2,000 ארגונים קטנים בישראל.

פריוריטי הגדולה וזום לעסקים הן אותה המערכת, למעט שלושת הבדלים המהותיים הבאים:

  • תכולה :בפריוריטי קיימים מודולים אשר לא קיימים בזום לעסקים, למשל: ניהול פרויקטים, מודל שרות (קריאות שירות), מודל ייצור מורחב, מודל בקרת איכות, מודל רכוש קבוע.

  • מגבלת משתמשים: זום לעסקים מוגבלת עד 10 משתמשים (11 משתמשים כבר לא יוכלו לעבוד עם זום לעסקים). בפריוריטי אין מגבלת משתמשים.

  • פיתוח ייעודי: כתוכנת מדף, לזום לעסקים אין כלי פיתוח. בפריוריטי קיים כלי פיתוח (דומה ביכולותיו לאקסס), המאפשר לארגון לבצע התאמות ייעודיות לפי צרכיו.

רוב מנהלי הארגונים שבחרו בזום לעסקים עשו זאת בראיה לעתיד. הם ראו באופק את התרחבות הארגון ובמקביל גידול בכמות העובדים.

הכנסת זום לעסקים הכינה את הקרקע למעבר חלק לתוכנת פריוריטי, ברגע שכמות המשתמשים במערכת מידע ERP של הארגון תגדל מעל ל-10 עובדים המעבר לפריוריטי יהיה שקוף לארגון למעט הפרידה הכואבת מכמה אלפי דולרים.

 

 
מאמרים בנושא פריוריטי, זום, רכישה והתמעה של מערכת מידע ארגונית


 

פריוריטי - תפקיד מערכת מידע ארגונית

 

כמו כל מערכת מידע, גם מערכת ERP תפקידה לבצע פעולות חישוב, העברה והצגת נתונים באופן מהיר יחסית לביצוע אותן פעולות באופן ידני. היתרון הגדול של מערכת ERP, הוא יכולת חיבור אוטומטי ומידי של המידע, בין כל התהליכים בארגון.



    

         חברת ייעוץ פריוריטי        

 

 

 

פריוריטי - גרסאות ייצור

 

 גרסאות הייצור, מסייעות לצוות תפ"י (תכנון פקוח הייצור) של הארגון, לתכנן חלופות לייצור מוצר, במקרה של הפסקות בעבודת מרכז עבודה מסוים לצורך תיקון תקלות, תחזוקה או עומס יתר של עבודה.

 

                                                                    מידע נוסף

 

 

    

   תעשייה וניהול          

פריוריטי - עץ מוצר

 

המפתח להצלחת יישום של מערכות מידע ERP בארגון יצרני, מתחיל באפליקציית עץ מוצר.

עץ מוצר (BOM –(Bill Of Materials , הנו מבנה היררכי המפרט את החומרים ותתי ההרכבות הנדרשות, לייצור או הרכבה של המוצר.

עץ מוצר סטנדרטי מוגדר על-ידי שלושה גורמים מרכזיים:

 



    

   עץ מוצר פריוריטי    


 

פריוריטי - ניהול ייצור

 

מערכת  ERP מספקת את הפלטפורמה להכנת פקודות עבודה מול הזמנות או צחזיות ייצור.

 

פקודות עבודה כוללות פרוט של הכמות הנדרשת לייצור/הרכבה של פריט מסויים וכן ניתוב הייצור למרכזי עבודה.

 

                                                                        מידע נוסף

 

 

    

פריוריטי ניהול ייצור            

פריוריטי - זהירות מתקציב שגוי

 

 

"פרויקט ERP לשדרוג מערכות הליבה של החברה הוערך ב – 200,000 ₪, אולם התברר כמורכב הרבה יותר ושוויו טיפס ל- 600,000 ₪."

     

 תעשייה וניהול  

 

  

פריוריטי - מערכת מידע ארגונית

 

ערכת מידע (information system) היא תוכנה המבצעת פעולות אחסון, עיבוד ותצוגה של מידע. יש שני סוגים עיקריים של מערכות מידע. מערכות מידע לביצוע פעולות ומערכות מידע לתמיכה בתהליך קבלת החלטות בארגון.

 

 

                                                            מידע נוסף

     

 ניהול לפי יעדים     


 

 

 

יעד ניהול - הנדסת תעשייה וניהול ומערכות מידע ERP

לייעוץ ראשוני חינם התקשרו 077-5490026

 


רן פרייז נייד. 050-7494059